مجبور شدم بنویسم...

فقط عادت کرده ایم...چیزی باید بنویسم.. باید کاغذ را سیاه کنم ..انگار اجبار است..اجبار و من مجبورم .. مجبور شدم بنویسم

مجبور شدم بنویسم...

فقط عادت کرده ایم...چیزی باید بنویسم.. باید کاغذ را سیاه کنم ..انگار اجبار است..اجبار و من مجبورم .. مجبور شدم بنویسم

شکایت

لعنت به من 

لعنت به نگاهم  

لعنت به چشمانم  

لعنت به  هوس  

لعنت به بودنم  

لعنت به دوست داشتن  

لعنت به عشق 

لعنت به سیگار  

لعنت به ابرهای سیاه  

لعنت به آسمان ابری 

لعنت به عینک دودی

لعنت به باران  

لعنت به چتر

لعنت به کفشهای خیسم  

لعنت به جنس مخالفم  

لعنت به جنس موافقم  

لعنت به خودکار  

لعنت به کاغذ  

لعنت به سکس 

لعنت به من  

لعنت به من 

  

لعنت به سکوت  

لعنت به بوسه  

لعنت به هوس 

لعنت به هوس   

لعنت به من  

لعنت به من 

 . 

. .

 

لعنت به تو

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد