مجبور شدم بنویسم...

فقط عادت کرده ایم...چیزی باید بنویسم.. باید کاغذ را سیاه کنم ..انگار اجبار است..اجبار و من مجبورم .. مجبور شدم بنویسم

مجبور شدم بنویسم...

فقط عادت کرده ایم...چیزی باید بنویسم.. باید کاغذ را سیاه کنم ..انگار اجبار است..اجبار و من مجبورم .. مجبور شدم بنویسم

قلب پلاستیکی !‌



زیباست نه ؟‌


آره احساس می کنم از طبیعت الهام گرفته .. اگه به نقش و نگار اون قسمت پایینی بهتر نگاه کنید یه حالت جالبی از سبک های دهه ی ۸۰ میلادی استفاده کرده  (‌ شاید اصلا نمی دونه دهه ی ۸۰ کی بوده )‌ نظر شما چیه ؟‌


زیباست !‌


اصلا شما چیزی از هنر می دونید !؟‌ نظر شما چیه ؟‌ وای چقدر سوال .. هول شدم شما رو دیدم .. میشه قبلش بگید تحصیلاتتون چیه !؟‌


من ؟‌ سیکل !‌


قیافه دختر بهم ریخت !‌


: ولی من هنر رو یه ارزش می بینم !‌ یا شاید بهتر بگم هنر یه چیزیه که توی وجود هر آدم از زمانی که به دنیا می آد خواه نا خواه همراه قلبش ...


دختر اصلا گوش نمی داد .. می دونم تو دلش چی می گفت :‌

خیلی باید مواظب باشم اییییی اصلا به تیپش نمی خورد که سیکل داشته باشه ولی خوب شد گفت فهمیدم ..


پسر غرق در تعریف هنر ... و عشق


خدایا !‌ دیگه حتی حوصله آدمهات رو هم ندارم !‌

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد